Jom follow kami untuk kemaskini terkini

Sunday, November 14, 2010

KL atau New York?

Ok, aku baru tengok video ni kat blogserius dan aku terus capture thumbnail. Entahlah remaja zaman sekarang, nak buat KL macam Amerika kot? atau sekadar menyokong statement dalam filem Budak Kelantan "baru la amerika!!".

Remaja la ni tak kisah da, asal boleh enjoy, menepati apa yang dorang nak semua halal. cakap lebih tak gune kalau yang lain pun mengiyakan je. Komen korang?

video? klik more la, aku sharekan je. bukan aku yang upload.


8 comments:

KuRi-KuRi-DoR4y4Ki said...

pompan 2 yg gersang

sejuk said...

haha mungkin kot

AH7 said...

pergh...mcm haram...

rocketeer999 said...

gua da donlod kt blog serius td..xpasan plak blog ko pon ade..

byk sgt monyet2 cmni skng. G la check in kalo nk pon! Dem!

neway, its a good remedy la kot to prevent breakup!

cik orenlili said...

budak-budak zaman skrg yang kurang ada pendedahan tentang akidah, akhlak & agama.

Masyallah. Nauzubillah.

Anonymous said...

aku dah tgk video ni kat amazing nara..perghh mmg bagus ahh lakonan remaja2 zaman skrg..tak kira kat mana2 pun leh wat aksi2 camni..laki tu pun cam tgh mabok je..

Mira said...

mak perempuan tu tak marah ke anak dia suka suka je buat macamni . ? jaga lah martabat wanita sikit. tak tahu malu betul

miss miera said...

ala,nk swuh pilih klcc ngan balak dy...mengade siot !

Post a Comment