Jom follow kami untuk kemaskini terkini

Friday, March 26, 2010

Tutorial dan aplikasi : cari fail anda dengan sekelip mata

PC atau laptop korang bersepah  dengan file/folder yang penting?Perlu mencari dengan pantas?Everything ialah software utiliti yang wajib ade dalam PC atau laptop korang.Kenapa Everything?Sebab software ni telah aku uji sebelum aku syorkan kepada korang.Software ini memang akan membantu korang untuk mencari sesuatu file/folder dengan tersangat cepat.Software ini lagi berguna dari function search yang ade kat dalam Windows tu.

Download software Everything kat sini
Dah download?Install seperti biasa.Selepas diinstall, klik ok  software ni akan run secara automatik dan mula scan index file/folder dalam semua HDD yang ade dalam komputer.Masa untuk scan bergantung kepada saiz HDD korang.Makin besar makin lambat la.
Ok, dah abis everything index semua file/folder korang, korang cuma perlu masukkan keyword kat dalam kotak , tak perlu tekan enter kerana everything akan secara automatik mencari nama file/folder berdasarkan keyword korang masukkan.
Perisian ni percuma dan korang tak perlu susah payah nak meng-crack-kan dan sotware ni juga sangat ringan.Harap korang mendapat manfaat dari software ni.

0 comments:

Post a Comment