Jom follow kami untuk kemaskini terkini

Wednesday, March 10, 2010

Winrar 3.80 Full Licensed Version

WinRAR merupakan salah satu yang aplikasi pengurusan untuk pengguna Windows yang amat popular. Tetapi kos $ 29 adalah halangan kepada korang untuk menggunakannya. Tanpa pengetahuan tentang crack/patch, pasti mengalami sedikit masalah apabila tempoh percubaan telah taman. Tetapi sekarang korang boleh mendapatkan WinRAR 3.80 secara percuma. WinRAR amat mudah digunakan, ringan, dan fleksibel. WinRAR menawarkan sokongan sejumlah besar format arkib, termasuk AS, bz2, JAR, ISO, dan ZIP. Ia juga terdapat sokongan Unikod format antarabangsa, embedded file comments, pembaikan arkib yang rosak, locking archives, self-extracting archives, dan easy encryption.

"PC Welt", sebuah majalah teknologi Jerman memberikan Winrar 3.80 secara percuma kepada para pembacanya. Walaupun korang tidak membaca majalah tersebut, korang juga boleh mendapatkannya secara percuma dengan mengikuti cara dibawah.


Langkah 1 : Muat-Turun Winrar 3.80 menggunakan link dibawah
Muat-Turun Winrar 3.80


Langkah 2 : Sekarang, masuk ke laman seterusnya dan masukkan nama pertama, nama akhir, alamat e-mel, alamat e-mel yang sama sekali lagi.
Disebabkan laman tersebut hanya menerima pengunjung dari German sahaja. Korang perlu menggunakan proxy. Pergi ke German Proxy Site. Dan masukkan URL berikut kedalam textbox pada laman tersebut. http://covermount.win-rar.com/pcwelt0310/. Seterusnya masukkan butiran diri korang.

http://img.photobucket.com/albums/v374/vishaal_here/WinRAR_Registration_Form.png

Langkah 3 : Tekan "Abschicken" dan korang akan mendapat email dari Team Winrar yang mempunyai link untuk memuat-turun key percuma tersebut.

Langkah 4 : Buka email korang dan klik pada link kedua seperti contoh dibawah.
https://covermount.win-rar.com/pcwelt0310/download.php?email=your_email_id

http://img.photobucket.com/albums/v374/vishaal_here/WinRAR_Registration_Key_Download_Li.png

Langkah 5 : Ia perlu dimuat-turun. Sebaik sahaja selesai memuat-turun, extractkan dan mempunyai file rarreg.key. Copy file tersebut ke directory Winrar 3.80.

Selamat menikmati Winrar 3.80 Percuma..

1 comments:

Piratz said...

ehem.. lagi dan lagi.. haha..

Post a Comment